Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

MÄSSLINGEN!

Kategori: Allmänt

I morgon ska barnen få följa med sin farmor och farfar till fjällena,mässlingen. Vilken tur de har ungarna..jag vill oxå åka bort och koppla av och bara mysa...MEN JAG..jag ska jobba minsann hela helgen...urk å fy fasen alltså.

Men de är dom värda att få åka iväg och fiska med farfar och åka skoter så klart..väskorna är packade så de är bara att försöka få upp mina extremt morgontrötta barn i morgon bitti vid halv 7.

Eftersom jag ska in till stan i morgon före 8 så blir de jäkt ,jäkt i morgon..de känner jag.BLÄÄÄÄÄÄ för tidiga mornar...eller ja..alla mornar före 10 föresten.
    
                         

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Åh, va kul för killarna! Trist för dig bara, att måsta jobba hela helgen. Kom förbi nån dag om du har lust! Tack för tipset förresten...
    Kramen Nettan

    2008-04-03 | 22:38:53
    Bloggadress: http://nettis73.blogg.se
  • Mari säger:

    Åh mässlingen...åh, va det kliade!*ryser*
    Gôtt o få komma iväg lite! Men duuuu...din lillasyster var ju bara en liten tös! Ja där ser man - bara o inse - man börjar bli rejält gammel!;) Och tar dom inte upp bryggan på sjön längre???

    Nu kom solen här - jippiiiiii! I morgon hämtar vi Milo!

    Kraaaaaam!

    2008-04-04 | 09:31:30
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com
  • Nettan igen säger:

    Hej stumpan!

    Hörde att du kom iväg iaf, kul. Hoppas det lättar lite snart!
    Kramen

    2008-04-05 | 00:25:37
    Bloggadress: http://nettis73.blogg.se
  • Nettan svarar säger:

    Som svar på din fråga, jag lyssnar uppkopplad mot nätet. Har fri tillgång till alla Storytels böcker...för en viss summa då såklart, men det är inga jättesummor det handlar om och jag har min "egen" bokhylla, där jag kan plocka på mig böcker och lyssna på när jag vill!

    2008-04-05 | 00:30:52
    Bloggadress: http://nettis73.blogg.se

Kommentera inlägget här: