Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

VATTENKRIG OCH EN FLARRA VIN

Kategori: Allmänt

Jag kämpar vidare med min stuta-äta-socker-period...går lite bättre idag faktiskt..

Igår hade grabbarna vattenkrig i vårkylan.. kanske lite väl tidigt och kallt för de..men de tyckte inte dom inte och kul hade dom.

SEBBE RASMUS OCH CHRISTIAN
image351


image353

SEBBE CHRISTIAN RASMUS OCH DENNIS..den här bilden är tagen med mobilen eftersom
de tog slut på batteri i min kamera.

image354


Själv tvättade jag hela långa lördagen..roligt lördagsnöja eller hur??
Men nu är de gjort och de e ju superskönt.
På kvällen kom Nettan och vi drack en kopp kaffe...men de va ju trots allt LÖRDAGKVÄLL..så lite
cider blev de.Men dom tog ju slut illa kvickt..så Nettan sprang hem efter en flarra vin och en film vi tänkte kolla på
men såg inte mycket av den..eftersom vi va så pratsugna.
Så ska kolla på den nu istället.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: