Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

ÅNGEST

Kategori: Allmänt

Ok... så här är de att nu är de sista jävla semesterdagen för den här sommaren och de REGNAR som aldrig förr
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ ja,kul då. NÄÄÄÄÄÄÄÄ de är väl bara att åka å shoppa loss med de sista slantarna som dammar i min plånbok.får ju ändå nya snart..ja.. får man ju hoppas i alla fall.

JAG GRÅTER AV LYCKA-------NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sen då..ja..jag blir förbannad,ska tvätta på em idag,men de är ju bara de att den stora maskinen är trasig...de är nån smartjävel  som har brytit sönder lucklåset så de går inte att stänga och vårat förtjusande torkskåp är heldött..så de är superkul att betala skyhöga hyror åt faxeholmen just nu...jag kan ju inte ens få mitt badrumsfönster ommålat där färgen har ramlat bort så fönsterkarmarna håller på att mögla och förmultna bort...NÄÄÄÄÄÄÄ..de ska väl vänta tills HELA fönstret har ramlat ut...men HYRAN med ett påslag med 3% de ska dom ha minsann..HALLÅÅÅÅÅÅÅ!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: