Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

BARA JOBB OCH JOBB

Kategori: Allmänt

Mina grabbar är hos sin pappa denna vecka,därför blir de så att jag jobbar som en galning..Känner mej rätt utarbetad just för tillfället.Sover väl kanske inte som man borde heller kanske och de gör ju sitt till de med.

Därför har de inte blivit nå bloggat heller..energin är lixom slut till allt..eller ja..jag har ju inte suttit framför datorn ett dugg på hela veckan..förrens nu då förståss.

Men nu är jag ledig i 3 dagar å gissa att jag ska sova som en gris med mina gosekuddar i morgon bitti.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: