Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

GUITAR HERO ÄÄÄÄÄNTLIGEN

Kategori: Allmänt



Nu har grabbarna varit så duktiga att spara ihop pengar tillsammans och bestämt sej för att köpa ett Guitar hero
Så nu har vi skickat efter ett från El-giganten..hela 200 spänn billigare än att köpa de i butiken.Skitbra ju!!
Jag lovade dom att betala frakten som är på 58 kronor och de får jag väl bidraga med nu när de varit så duktiga tt spara ihop resten själva. Hoppas på leverans före fredag,de kunde ta upp till 5 dagar....de e ju snabbt ändå de tycker jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: