Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Helgen som varit..

Kategori: Allmänt

..Vi har ju varit på strömmingsleken så jag tänkte visa er i kort  på själva kvällen.

Denna karusell va ju bara för vacker tyckte jag..en i gammal stil.



Självklart lite sockervadd..de hör ju strömmingsleken till..men Christian ser inte ut
att tycka den va god??



Vi åkte karusell och käka karamell hela kvällen
Tog en massa lotter och kom hem med hög gulliga nallar.

   
                         
Vi avslutade kvällen med en sväng på Flinken..med sibylla burgare!!
                             

Kommentarer

  • Mari säger:

    Alltså...spunnet socker - bläh! Inte ens som lite gillade jag det! Smakade ju helskumt! Snyggt foto på den flygande virvelvindskarusellen mot blå himmel!

    2008-08-25 | 19:49:36
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com

Kommentera inlägget här: