Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

LESS

Kategori: Allmänt

TACK GODE GUD att de är fredag..alltså..jag trodde inte jag skulle överleva min första arbetsvecka efter semestern.

                                              Jag är helt slut som människa just nu
Jag tror inte jag orkar vara kvar på mitt arbete känner jag nu..de tar för mycket energi av mej..allt strul runtomkring gör att de suger musten ur en totalt..de är inte ett dugg kul att gå till arbetet,bara ett ont måste för pengarnas skull.Men va tusan ska man göra då..fast anställning i kommunen..är ju inte så lätt att få arbete någon annanstans heller!!

Satan i gatan va less jag är!!!!!!!!!!

Men i helgen DÅ är de strömmingsleken och de ska ju bli kul att få gå dit med barnen och roa oss lite.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: