Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Lite bilder

Kategori: Allmänt

Åkte upp till Mo för att Patrik skulle laga min blinkers på bilen och hämt zingo..han har varit hundvakt idag eftersom jag jobbat hela låååånga dagen.
Men tyvärr blev inte bilskrället lagat utan de får bli i morgon istället,men de gör ingenting..jag har ju åkt utan blinkers i 2 veckor så en dag mer gör ju inget alls de.

Men jag knäppte lite kort där med på lite blommor och annat.


                                       





Kommentarer

  • Mari säger:

    Jösses vilken blomprakt..ser fint ut, hälsa henne det!;) Kortet längst ner med nosen e ju så bra! Jag tänker ofta när jag ser mina nosa så; Att dom inte får upp allt grus i näsan?!?! Han är himla fin din Zingo! Hur gammal e han nu?

    2008-08-25 | 19:46:04
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com
  • Sara säger:

    Oj vad äpplena såg goda ut :p

    2008-08-27 | 07:39:41
    Bloggadress: http://sara78.blogg.se/

Kommentera inlägget här: