Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

LITE BILDER UR VETTANS LIV IGEN DÅ

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit och klippt mej..egentligen ville jag klippa mej mer,men de va en ny tjej som klippte mej idag så jag visste inte hur hon va som frisör så de fick bli bara topparna idag...men hon va jätteduktig så hon får gärna klippa mej fler gånger.

Köpte världens bästa hårspray när jag va där för den jag har hemma börjar ta slut..SEBASTIAN.



Efter klippningen stack jag till Bollnäs för att kolla på en klocka..hittade en skitsnygg Calvin clein klocka som jag ska fundera på om jag ska köpa..har nämligen ett presentkort där som jag tänkte köpa mej en klocka för.Men som sagt...måste fundera ett tag på de.

Stack in nosen på Pepes och hittade en skita snygg Peak höst/vårjacka och den slog jag till på.


Syns inte så bra på bilderna hur den ser ut..men jag trivs i den som fisken i vattnet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: