Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Lite irriterad faktiskt

Kategori: Allmänt

Om jag frågar nånting i en annan blogg..och ABSOLUT till de stora bloggarna              
                           Vaför svara man då inte på frågorna för!!
 
                                    Är man bara till besvär ELLER???
Men de läre väl knappast vara någon risk att man får svar på den frågan heller!!!!!!!

T E X ..jag frågade förut i flera bloggar hur man får in youtube-filmer,och naturligtvis till såna som hade youtube-filmer på sina bloggar.....MEN TROR NI JAG FICK NÅT SVAR!? NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ..kan jag ju bara tala om för er!!!!
Men nu kan jag själv,men tycker de är JÄVLIGT DÅLIG STIL och allra helst av de stora bloggarna att inte kunna svara en när man frågar nåt!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ett tips är www.designadinblogg.se

    2008-08-24 | 15:57:55
  • Mari säger:

    Ooops - jag trodde jag svarat dig om detta! Fick nämligen frågan av flera stycken o fick för mig att jag svarade allihop!-rodnar kraftigt-

    det e inte så svårt när man väl kan det - men innan e det ju rena grekiskan! Sorry att jag missade dig!



    Jag blir bara så jävla hungrig när jag kommer in te dig - du lagar ju så go mat!!!

    2008-08-24 | 17:02:54
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com
  • Fanny säger:

    Usch ja, så otrevligt!

    2008-08-24 | 18:52:29
    Bloggadress: http://fanniih.blogg.se/
  • sexig övervikts boy säger:

    om du vill ha svar från stora bloggare så kan du skriva till mej. fast svar kan dröja jag svarar alla i den mån jag hinner.

    2008-08-25 | 00:11:47
    Bloggadress: http://heavyfetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här: