Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

SISTA DOPPET??

Kategori: Allmänt

Grabbarna och deras kompis sebbe..ville så gärna ta ett kvällsdopp nere vid "Westlings" här i mohed..så vi packade ihop handukar och sånt och for ner dit då..fast jag egentligen tyckte att de va för kallt.Men ungar de kan bada fast de är drivis..mina i alla fall.
Zingo fick följa med han oxå..den jäkla skithunden!! Han blir som besatt när han ser vatten..hann ju bara ner till sjön så flög fanskapet ur bilen med kopplet runt min handled..de blev ett ryck och både jag och min fina kamera flög i backen...hmm..va jävla trött jag blir på honom i bland.



Knäppte lite bilder medans grabbarna badade och hunden simmade i vild panik.



Jag tyckte de va svinkallt att bara doppa mina fula fötter med avskavt nagellack på.
 

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Men jii, gick det bra, lr slog du dig mycke gumman? Hoppas inte det iaf!

    Kram påre

    2008-08-08 | 23:27:31
    Bloggadress: http://nettis73.blogg.se/

Kommentera inlägget här: