Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Photo Shop

Kategori: Allmänt

 
Bjuder på några bilder av mej som jag lekt lite i Photo Shop med.



Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket mer än att vara irriterad på ventillationsgubbar som har klampat runt på min vind med början klockan 7.30 i morse och de höll ju på ända till efter 12 nån gång.sedan ringer dom på här och ska gå igenom varenda ventilation i HEEEELA lägenheten..hmmmm...svart handavtryck på mina vita luckor.
Men bra blev de..nu funkar ju ventilationen i alla fall.Ja sen har jag lekt med Photo shop oxå i flera timmar...tiden bara springer förbi ju när man sitter här framför burken.

Kommentarer

  • Mari säger:

    Du e sjuuukt snygg Vettan! Kul grejer du gjort med fotona!

    2008-08-12 | 08:27:28
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com

Kommentera inlägget här: