Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Första skoterturen 13/12

Kategori: Allmänt

FAtta va mysigt vi haft på luciadagen...startade skotern för första gången för denna vinter och åkte bort till skoterstugan för att grilla korv..Jag och grabbarna och deras kompis Sebbe,Patrik och Micke!

Ett alldeles fantastiskt skoterföre och solstrålarna värmde gött på kinderna trots att de va närmare - 10
grader.

                                                    (Foto: jag)

                                                   (Foto:jag)

                                                Christian kör...

                                                     (Foto:jag)

Måste ju visa den fina nybyggda skoterstugan som någon sprängde..men
nu står de en ny och mysig stuga på samma plats!!

                                                  (Foto:Jag)

Kommentarer

  • newht säger:

    Det e helt sjuuukt vad vackert...

    2008-12-16 | 11:10:56
    Bloggadress: http://ingenblogg.se
  • Birgitta säger:

    Jag hade oxå velat vara med ER,mina kära....

    2008-12-17 | 18:12:53

Kommentera inlägget här: