Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

SÖNDAGSMYS

Kategori: Allmänt

Nu ska jag kolla på en massa filmer och bara ligga och mysa i soffan med lite tända ljus och  lite godis..för i morgon börjar allvaret med jobb och slit igen efter 6 dagars ledighet.

Men jag ska bara jobba 2 dagar sen är jag ledig över nyår igen..så jag får väl stå ut i 2 dar då.

                                                          (foto:jag)

Kommentarer

  • Mari säger:

    Häj vännen!



    Här e bara fint - börjar bli lite trött på julmaten - men...nä, en skinka te ska vi nog göra! den e ju så satans go!;D ops, jag svärde...

    2008-12-28 | 21:47:14
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com

Kommentera inlägget här: