Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

BADMÖRT

Kategori: Allmänt

Vaknade så där en halv 10 i dag och upptäckte vädret och mitt tomma kylskåp...så de va bara att slänga i sej lite frukost och  iväg till E-center för att handla lite...de måste ju bli en dag på stranden idag med..och de blev.. till skidtjärn,de är supermysigt där,perfekt för barnfamiljer..ja menar långgrunt å så.

Grabbarnas gemensamma kompis Sebastian följde med han oxå..sebastian och Dennis lyckades fånga en fisk med bara nävarna..och jo ett rör oxå förståss.

En äckelmört va de visst


Idag orkade jag inte göra någon större affär av fikakorgen..de blev en tunna yougurt
och mackor och en hög vindruvor bara..och hör och..de gick ju bra de med.

Har jag inte en fin liten plastservice!?,Den fick jag av min mamma i julklapp i fjol.
   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: