Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

De blev en dag på stranden

Kategori: Allmänt

Skidtjärn uppe vid Regnsjö åkte vi till i dag för att sola och bada..Jag,Nettan och alla barnen..vattnet är ju hur klart som helst där,beror på att de är källvatten sägs de.
Härligt att de äntligen börjar bli sommarvärme igen så man kan bättra på brännan lite.Och verkligen känna att man har semester..för visst vill man ju vilja bada och sola på sin semester.de hör ju lixom till de!

Här har vi parkerat..sååå mycke grejs man släpar med sej!!


Dennis dyker från bryggan ner i de HÄRLIGA vattnet

Christian värmer sej lte i solen efter 3 timmars bad


Imorgon ska vi åka till Ljusnebadet och bada och sola..grabbarna vill ju så gärna åka vattenrutch och de ska ju bli ännu varmare och skönare i morgon..men då måste jag nog smörja in mej med lite solkräm för idag blev jag visst lite bränd på ryggen...AJ AJ.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: