Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

SOL POOL

Kategori: Allmänt

JUST NU just idag och resten av min semester  skulle de inte vara helt tokigt att äga ett eget hus med en egen trädgård med en EGEN POOL..fasen vad jäsigt de skulle vara..eller hur?? som på denna bild typ..skulle ju inte grina att ha de så precis.Ligga i en skön solstol medans grabbarna lekte i poolen.


Ja..en mindre variant skulle man ju inte heller spy över att äga.

Kommentarer

  • Marie säger:

    Jag håller helt med dig med pool. Önskar jag hade en riktig här hemma. Fast jag tror att då skulle jag utveckla gälar och det kanske inte skulle vara så snyggt, haha.



    Kram

    2008-07-24 | 09:17:45
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: