Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

YES::

Kategori: Allmänt

Har precis vaknat på första dagen på min semester...fatta va underbart de känns då..har ju längtat som en galning i ett år på denna semester..ja faktiskt..ända sedan förra sommaren har jag toklängtat.
Å nu e jag här och har tagit mej en rejäl sovmorgon..vaknade av att Dennis kompis stod och tokringde på dörren...så både jag och Zingo flög upp..!!

Ska ut och cykla runt "fältet" en sväng så vi får lte motion här...sen hem och dammsuga och torka golvet..så de blir gjort!!

Sedan e de  lurt om jag inte öppnar mej en cider..de är ju fest i kväll så varför inte börja redan snart.
                                                                      

Kommentarer


Kommentera inlägget här: