Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

BRAND I HASSELA..

Kategori: Allmänt

...men trots att vi bor så långt ifrån så va hela mohed rökfylld vid 23-tideni går,jag blev orolig..de va ju som att de brann runt knuten.
Jag sprang ut och kollade och möttes av mina grannar som va lika orolig som jag...men inte trodde jag väl att de va ända borta i Hassela som de va en stor skogsbrand..en yta lika stor som 2250 fotbollsplaner har brunnit.

Patrik och jag tog bilen och åkte upp på bolleberget i Bollnäs för att kolla om vi såg nån rök eller brand...man ser rätt långt uppe från de berget faktiskt.Men tyvärr inte ett spår efter den ALLS.
Men de blev ett par bilder på zingo i alla fall...jag hade ju ändock kameran med.
image500
 

Kommentarer

  • Mari säger:

    Nä du skojar? Va läskigt! Och ni bor ju en bra bit ifrån Hassela ändå! HUA! Bolleberegt e fint...önskar jag var uppe hos er nu, här nere e det väldigt tungt just nu! Blärk!

    Kramis!

    2008-06-03 | 07:58:52
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com

Kommentera inlägget här: