Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

DAGAR SOM GÅTT

Kategori: Allmänt

Men nu har jag inte bloggat på bra länge så nu är de väl dax för lite uppdatering...
Kan börja med att tala om att jag jobbar himla mycket nu så jag har inte orkat blogga bara därför.
Men på min lediga tid har vi ju hunnit med en del ändå.

Vi börjar med Lördag

Jag va ledig och så där lagomt dåsig som man kan vara efter midsommarhelger.Dennis  va ute hela långa dagen och cyklade med Sebastian och bestämde när de kom in att vi skulle åka till Bocksjön och ta ett kvällsdopp.Nettan och hennes grabbar följde med dom oxå.
 



Sedan va de Söndag då.

Ja vad hände då....jo vi vaknade till ett strålande fint väder och vi bestämde att vi skulle sticka till Ljusnebadet..sagt och gjort så packade vi värsta matsäcken och stack dit med Nettan och grabbarna och Dennis kompis Sebastian följde med.

Här i bilder.



   
                                               
Men väl där så kom molnen från alla håll och de blev svinkallt och blåsigt,men barnen brydde sej inte så mycket om de dåliga vädret utan badade så mycket de orkade medans jag och Nettan satt under en varsin filt och frös med en varsin kopp kaffe i näven.

Måndag..
Jag jobbade hela dagen och Dennis va hos sin farmor och farfar,sedan va de bara att åka hem och tvätta och laga mat...ja en super trist dag med andra ord.

Tisdag
Christian kommer hem från stockholm och Dennis åkte dit.Mötte upp mamma och Christian på tågstationen för att sedan åka upp till Östra berget för att fika och äta lite medtagen sallad och kaffe,sedan va de dax att åka tbx till tågstationen för att vinka av Dennis...just de vi hann in en snabb sväng på Dollar oxå..mamma ville dit och kolla lite.

Oskarsborg på östra berget


Grabbarna på tågstationen


Här sticker Dennis iväg för att vara borta i 2 veckor

 

Kommentarer

  • Marie säger:

    Härligt för grabbarna att få egen tid med mormor + att du får egen tid med var och en av grabbarna.

    Kram

    2008-06-27 | 10:53:42
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: