Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

PUST VA VARMT

Kategori: Allmänt

Ja idag är de faktiskt första dagen i första månaden på sommarmånaderna....HÄRLIGT!!
Vi va på marknaden i Bollnäs idag och åkte lite karusell och käka karamell.Tog lite lotter och ungarna vann
såna där stora hammare som piper när man slår.
image487
image488
image489

Och naturligtvis så blev de ju lite munkar köpta oxå..har ni provat att äta en munk utan att
slicka er runt munnen!? Hur jobbigt som helst,men christian vann och klarade de galant.
image490

Om 1 1/2 månad börjar min semester fatta va skönt de ska bli med 4 underbara lediga veckor.

Kommentarer

  • Mari säger:

    Åh har ni ätit munkar - dom e ju såååå goda! Och jag kan INTE äta en sån utan o slicka bort sockret runt mun! Hahaha, vilken bedrift han gjorde där!;)
    Vi har röjt ur våran vind idag...åååååh, va mycket bröte man samlar på sig då! Jag haaaatar bröte! O så har vi rena högsommarvärmen här, vilket e myyycket skönt, men inte när man måste krypa på en gammal oisolerad vind! Jaja, nu e det gjort iallafall!:)

    Saknar dig!

    kram!

    2008-06-01 | 17:01:28
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com

Kommentera inlägget här: