Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Status quo

Kategori: Allmänt

Den enda spelningen status quo hade i sverige va här i knutarna...i Kilafors..fatta va häftigt.Jag och Dennis patrik stack till kilafors i går kväll för att tjuvlyssna..vi lyckades få en superplats där vi såg dom genom träden..perfekt för att knäppa FIIIINA kort..tänkte jag..men pyttsan  hejsan.Trodde jag..fick ett ynka suddigt kort sedan sa de bara tjoffs i kameran så slutade den att fungera.
Ialla fall så den första låten vi hörde va "in the army now"..Min lilla pappis lyssnade på status mycket när jag va liten..och de är en låt som påminner om min pappa. Och att höra den live fick mej att bli lite gråtmild.Han hade säkert varit där och lyssnat han med.
http://www.youtube.com/watch?v=o6J4kFC7hrg (länken är klickbar)

Men här är ett litet bildbevis ialla fall.Jag lovar de är dom bakom allt de suddiga!!


Sedan stack vi till max och tog lite nattkäk Dennis orkade inte äta så han sparade sin hamburgare tills idag..de får bli hans lunch i dag då innan han ska till sin farmor och farfar...jag jobbar nämligen kväll och börjar redan så tidigt som kl 13,00 och slutar vid 21.30.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: