Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

JOBB OCH HUNDMAT

Kategori: Allmänt

Tycker just nu att de  känns som 800 år tills min semester börjar,men de är ju bara 19 arbetsdagar kvar eller är de 18..hmm tappat minnet oxå tror jag.
Jag är sliten som en urvriden gammal disktrasa...fan..trött på mitt jobb så jag håller på att kräkas!!Behöver VERKLIGEN ha mina 4 veckors semester NU,ångrar lite nu att jag inte tog 5..men de klart då har jag ju en vecka sparad till ett senare tillfälle.

Hur som helst så har jag jobbar till 14.30 idag... inte världens längsta dag men har ändock varit på äckeljobbet...sen hämtade jag Christian hos hans farmor och farfar sen brände vi in till stan eller E-center va de väl.

Utanför ÖB stod en dam och delade ut lappar om gratis hundmat...JIHO GRATIS..De va bara att hämta hundkäket på Maja och Pluto www.majapluto.se Hela 3 kilo fick man..de va ju great eftersom jag hade slut hemma och skulle köpa idag på coop.Räcker ju i allafall i en vecka åt zingo.
                                                                   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: