Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

VECKANS AVSLUT

Kategori: Allmänt

Veckan med barnen avslutades med en sväng ner till stranden...rätt kallt i vattnet..men barnen badade ändå.
Skönt att svalka av sej från denna supervärme...tyvärr har jag ingen termometer så jag vet inte hur varmt de har varit i skugga i dag,men de måste ju minst ha varit 25-30 grader.
Absolut årets varmaste dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
image491
  

Härligt att borra ner tårna i sanden
image494

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Jiiii, måste ha varit svinkallt juh... Kollade du med fossingen?
    Kramen

    2008-06-01 | 22:01:08
    Bloggadress: http://nettis73.blogg.se
  • Marie säger:

    Härligt att du är tillbaka igen!!
    Kram

    2008-06-02 | 08:16:57
  • Mari säger:

    Hua mig! fast det läre vara varmare i Florsjön än i havet? Fyyyy fabian! Modiga pojkar - fast man var ju modigare med sånt som barn!;)

    Det brinner väl inte hos er? Hassela ligger väl en bit ifrån er? Jo, nu såg jag att det var inte ens i närheten på nyhterena!

    Kraam!

    2008-06-02 | 09:01:30
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com

Kommentera inlägget här: