Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Bowling

Kategori: Allmänt

Vi var på aktivitetshuset och bowlade idag,att jag inte tänkt på de förrut,de är ju faktiskt skitroligt ju.
image98
image99

Aktivitetshuset är en plats för ungdomar..där de kan samlas och göra en massa roliga saker..de finns ju Datarum,pingis och biljardrum,tv-spel,skaparverkstad,danslokal och mycket annat skoj..en aning svårt att få ungarna därifrån,men de hade ju roligt,så jag åkte på shellmacken och köpte muffins och bullar.

Vi stack hem och käkade lite,sen gick vi över till Nettan,Jonathan och Theodor och fikade upp bullarna jag köpt på shellmacken.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: