Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Filmfreak

Kategori: Allmänt

Alltså ..jag är ju lite av en filmfreak jag bara ÄLSKAR film,skulle jag ha råd skulle jag gå på bio varje kväll..hmm!!
Men de e ju tur att jag har vänner som är snäll och lånar ut sina filmer till mej emellanåt..Tänkte jag skulle börja ge er "getingar"på de filmer jag sett!!

Lånade 2 filmer av nettan....     

THE GIFT                      ALLT OM MIN BUSKE          DEN KROSSADE TANGHÄSTEN     
                                                               
 image108image109image110image111                 image114                                                image117image118
Den är atmos-             En originell film                        Ännu en polisfilms-
färisk,välspelad          med konstig humor.                 serie,måste ju säga att
och spännande.                                                              både  wallander och Beck
                                                                                             är tusen gånger bättre.
                                                                                              

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Mmm, jag sa ju det om buskenfilmen ju...fast karln är ju snygg...
    Kramen

    2008-03-13 | 10:48:44
    Bloggadress: http://nettis73.blogg.se

Kommentera inlägget här: