Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Flodhästen

Kategori: Allmänt

De har inte hänt så speciellt mycket sen i torsdags faktiskt...har jobbat,städat,tvättat,jobba lite till,städat,jobbat,jobbat å jobbat!!

Längtar till sommaren för nån vinter är de ju bara att drömma om tydligen,men då är de ju de här med min kropp ,som jag för tillfället hatar...kräks bara jag tänker på att försöka visa mej i bikini och linnen...men har faktiskt börjat äta lite sundare,gröt till frukost och annat nyttigt skit!!
Att de ska vara så förbannat svårt att trivas med sej själv...både till de yttre och de inre...
Är bara så trött på att känna mej som äcklig flodhäst..allt i min garderob sitter på tok för tajt..BLÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!


                                                                           image68

Kommentarer


Kommentera inlägget här: