Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

FOTOGRAF

Kategori: Allmänt

Jag vill åka till New York och fota skyltar..Och människorna som lever där..Älskar att fota "här och nu"= ögonblicksbilder.En bild säger mer än tusen ord..
Min stora dröm här i livet har alltid varit att bli fotograf..en ögonblicksfotograf närmare bestämmt..få se om jag någon gång får tummen ur röven och förverkligar min stora dröm i livet..är jävligt trött på mitt nuvarande jobb som undersköterska.Heltidsanställd åt denna kommun är lika med att man sålt sin själ till djävulen.
                                                                         image225 

Kommentarer

  • Mari säger:

    Åh vad roligt o se sjön...va mycket vi gått där - Blonda o jag!:D
    och du ska ju absolut våga satsa på fotograf, du får la börja ta en jäkla massa kort!:) Har du kollat in min blogg? Liten nyhet där;)

    Kraaam!

    o jag gillar inte heller duvor som låter! Vi har dessutom en jÄla massa måsar som sitter o skriker på taken - o de kan dom göra mitt i natten!?! Hallå eller!!!

    2008-03-27 | 17:58:24
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com
  • Lexie säger:

    fin bild :)

    2008-03-27 | 18:41:22
    Bloggadress: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här: