Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

GOD MORGON ELLER!?

Kategori: Allmänt

NÄMEN GO MORGON SVERIGE...idag klev jag upp kl 08.30...inte klokt med tanke på att jag har all tid i världen att få sova.

Men fredagens chocker har gjort att jag inte kan sova..är en smula rädd att jag börjat komma in i en period jag inte vill vara inne i..
NU ska jag ta en promenix med vovven sen åka till Bollnäs och gå på bolaget...behöver nåt stärkande i kväll känner jag..de är ju för tusan galej här i knutarna..med mat och uppträdande,få se om jag får lust att gå ner dit.
Sophia ringde häromdagaen och undrade om jag skulle med,men känner mej inge vidare social för tilfället....Käner mej bara FUL FULARE FULAST.
                          
                                                                                                 image232

Kommentarer


Kommentera inlägget här: