Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

God morgon!

Kategori: Allmänt

Vilket underbart väder att vakna till idag,alldeles blå himmel och solsken..HÄRLIGT!!
Klev upp och skjutsade barnen till skolan,sen tog jag och zingo en promenad runt om i Mohed..de blir en lugn dag för min del i dag,måste ladda mina "batterier" nu när jag är ledig en dag.

                                                                   Kolla in vilken blå himmel
                                         image84

Ska ju iväg med bilen på besiktning idag..hua mej..känns lite pirrigt,nästan som att gå till tandläkaren!!
De är bara att hoppas att den går igenom den här gången..förra gången fick den 7st  2:or.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: