Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

HEMMA IGEN

Kategori: Allmänt

Äntligen hemma i min trygga borg..har slitit hårt i kväll på jobbet..och nu har jag världens smärta i min axel.
               Känns som de går upp mot skallen,måste vara nån nerv som kommit i kläm..AJ AJ AJ,och
                           jag som ska jobba kl 7 i morgonbitti..fy fabian för så tidiga mornar.Så de blir väl
                                  till att kasta huvudet på kudden snart..men som sagt så är ju jag en natt
                                       uggla.Och jag hatar att lägga mej..allt kommer ju lixom när man
                                                 kopplar av på kudden..har börjat drömma skitskumma
                                                         drömmar nu för tiden..kanske skulle berätta
                                                                för er om dom,ja vi får se hur de blir.
                                                                      Vilket svamlande inlägg!!!!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: