Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

kusin vitamin...

Kategori: Allmänt

Som sagt så var min kusin och hans familj på besök från stockholm igår.....Hans fru är från Peru och kan endast snacka spanska och en aning engelska,och jag har ju inte pratat engelska på riktigt sen jag var i London för X antal år sedan,ni kan ju tänka er att de blev smått jobbigt att förstå varann...Men patrik pratar ju flytande spanska så han översatte de vi sa till varann.

Bara de när hon hälsade så pussade hon mej på kinderna och de är vi ju inte riktigt vana vid här så jag blev smått förvirrad av den hälsningen...mina tankar gick "hjälp vad gör jag nu...ska jag pussa tbx NÄÄÄ de går inte ..eller...jo..nä.äsch en kram får räcka ju" Deras kultur är ju lite annorlunda än våran lixom..Men hon var hur gullig och trevlig som helst.

En annan konstig sak var de att deras son oxå hette Patrik..inte vet jag om de döper barnen efter deras fäder,men knasigt tycker jag de är.


Patrik junior en riktig liten söööötis
image94

      

Fick en sån vacker bukett med tulpaner
image97

Hoppas vi ses snart igen!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: