Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

mamma och björn på besök

Kategori: Allmänt

Igår kom dennis hem från stockholm igen..GOPLUTTEN!!
image70




Mamma och björn kom hit med honom och passar på att stanna några dagar,de är mysigt att ha dom på besök.Christian fyller ju om 2 veckor så mamma och björn hade med sej lite presenter till honom,så de blev lixom en LITEN födelsedag för Christian idag..helmysigt!!

Vi käkade kyckling med ris och currysås innan de blev tårttajm och presenter....SMASKENS ALLTSÅ!!!!!

image71
image72

  

Presenterna han fick::::     DVD-spel                    Strumpor och en ficklampa        

                                                                                     
                                               

                                       Pengar                                   DVD filmer                     Tokio Hotel skiva
                                                     

JA just de,,jag fick ju hämta Christian från skolan i dag p g a huvudvärk..men han piggade på sej lite senare på eftermiddan,men innebandyträningen fick han hoppa över i kväll,så han och jag stannade hemma så åkte mammsen och björn iväg med Dennis till träningen.

Kommentarer

  • Mari säger:

    Du tar så sköna ögonblicksfoton! Härligt o ha hem Dennis va?:) Och får jag gissa - slog spelet högst för Christian? Fina presenter! Och jag blev inte ett dugg sugen på tårta nääääääääää....;(

    2008-03-04 | 10:43:34
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com

Kommentera inlägget här: