Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

RENT HUS

Kategori: Allmänt

ÄNTLIGEN HEMMA igen efter ett lååååååååååååååååångt och supertråkigt arbetspass....nu ska här kollas på "rent hus"..alltså vad är de för fel på folk som kan få de så där grisigt...de är ju inte klokt,jag blir chockad.jag har inte välstädat alla dagar,men att ha mat sedan 2001 i kylskåpet som de kryper kusar på, de har jag ABSOLUT INTE..

De va ju en familj som gick ut i Aftonbladet som sa att TV 4 hade fått familjen att framstå som äckliga Bla bla bla...
Och att de fått skriva på ett kontrakt där de lovade att inte städa på 2 veckor...men HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ..så skitigt och vidrigt som de hade de..så kan de faaaaaaan inte bli på 2 veckor...äcklon!!!

                                                

Kommentarer

  • http://TUMADRE.blogg.se säger:

    Godmorgon, tack för kommentaren! :) Hon är verkligen ett litet busfrö :)

    2008-03-27 | 09:32:43
    Bloggadress: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här: