Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Sängbekymmer

Kategori: Allmänt

Jag VILL och BEHÖVER en ny säng.. tycker alla dessa är  så snygga, men jag VILL ABSOLUT HA NR:1 eller 2:an..ååå min beslutsångest gör mej galen vissa gånger.

NR:1image199
Denna är från MIO
NR:2image200
Denna är oxå från MIO
NR:3image201
Denna är från IKEA

NÄÄ ser nu att nr 3 är ju ful,eller inte så fin som dom andra kanske man ska säga..he he..

Kommentarer

  • Jocke säger:

    vet inte riktigt vad hon skrev. men på andra bloggar kan man läsa det.

    hon blev tydligen förbannad på sin mamma för att hon var gravid i tredje månaden och kallade henne för att massa ord. Så blogg.se stängde ned bloggen tills hon tog bort inlägget

    2008-03-23 | 21:03:47
    Bloggadress: http://vastertorp.blogg.se/
  • Nettan säger:

    Jag gillade nr 2, den var ursnygg!

    2008-03-23 | 21:34:04
    Bloggadress: http://nettis73.blogg.se

Kommentera inlägget här: