Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

SPRÄNGD

Kategori: Allmänt

När jag slutat skolan tänkte jag säga...he he..ja menar slutat  jobbet,så starta jag och patrik skotrarna och flängde runt på sjön och lekte lite..men som ni vet ingen skoteråka utan korvgrillning(dagens middag)

LILLA PÄRLAN
image227

JA vi åkte bort till våran kära sprängda skoterstuga för att grilla korven,inte mycke kvar av den inte(stugan alltså)
image228

Men..den kära grillen står ju kvar..perfekt att grilla korvar på
image229

Gick runt bland allt bråte och hittade en massa sprängda ölburkar
image230
 Jag undrar vem som sprängde stugan?? Egentligen!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: