Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Vilken färg??

Kategori: Allmänt

Måste färga håret i morgon..mitt hår känns för tillfället som en disktrasa..men vet inte vilken färg jag ska ha,men de lutar åt mörkbrun eller mahogny..vilken tycker ni jag ska välja?


                          image136   mörkbrun  image137         mahogny          

Kommentarer

  • Mari säger:

    Jag tycker du e grymt snygg i det riktigt mörka du har på kortet här på bloggen! Är det mörkbrunt så röstar jag för det - den andra såg lite fisig ut...;)

    Kram!

    2008-03-16 | 23:17:39
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com
  • svar till mari säger:

    HA HA fisig,,ja du har nog helt rätt där.

    2008-03-17 | 09:27:57

Kommentera inlägget här: