Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

ALDRIG HELT LEDIG

Kategori: Allmänt

Nu ska jag ta en prommenix med vovven till macken och köpa toapapper..sedan hem å duscha för att sedan åka till stan på lapsmöte....e de inte typiskt att de är möte på ALLLA mina lediga dagar...och..NEJ..jag får inte hoppa över detta möte..verkar ju SKITVIKTIGT.
Men de blir väl som vanligt att vi alla blir super irriterad och går därifrån med hakan nere vid knäskålarna.

                                   MEN SEN när mötet är slut..då ska jag hämta lilla hamstersöt. 
        
             
                                                                          image475

Kommentarer


Kommentera inlägget här: