Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

GRATTIS!!

Kategori: Allmänt

                                                                   
                                                                        image435 
                                                         Min älskade storesyster på din födelsedag.
                                                               Synd att vi bor så långt ifrån varann
                                                            Annars hade vi kommit och käkat tårta
                                                                                     med dej idag

                                                                                       MISS YOU!!!!!
                                                             

Kommentarer

  • Ann-Marie (Storasyster) säger:

    Nämen, jag har inte varit inne och kollat din blogg på några dagar och döm om min glädje att du har nämnt min födelsedag här:):):):) Tack kära lillasyster och jag hade gärna önskat att ni kunde kommit och firat med mig. Men vi firar båda våra födelsedagar när du kommer ner hit i sommar. Kram på dig och SAKNAR DIG!!!

    2008-05-21 | 13:17:13

Kommentera inlägget här: