Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

MÅLVAKTSTRÄNING

Kategori: Allmänt

Har jobbat idag efter 3 dagars ledighet..de blev ute på förmiddagen och inne på eftermidagen.Så ett varierande jobb de har jag ialla fall..rätt bra så slipper man trötta ut sej på ett och samma ställe tycker jag.
snart ska Christian åka iväg på målvaktsträningen..han har blivit uttagen till denna kurs för att få intensivträning som målvakt utav Nicklas ............. Han är VM-mästarmålvakt b l a. Tycker de är såå roligt för christians skull att ha fått en sådan chans...att bli tränad av ett proffs!!

Ska försöka få ett par bilder i kväll som jag säkert lägger ut här på bloggen sedan.

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Jaaa, visst är det gulligt med glugg!

    Va kul för Christian med målvaktsträning med ett proffs! Det blir ju kanon det!
    Kram

    2008-05-14 | 20:34:52
    Bloggadress: http://nettis73.blogg.se

Kommentera inlägget här: