Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Fan va dåligt.

Kategori: Allmänt

Har man inget annat att säga än elaka komentarer som"att jag är skitful och att jag är för 
                                                                                                           fet för att trycka i mej bakelser"
                                                
                                                                                                            Och att  jag skulle ha brist på 
                                                                                                             intelligens!!"
                                                                                                    
 så tycker jag att man kan låta bli att kommentera nåt alls..verkar som att du har allvarliga problem själv
För de första känner du mej inte överhuvudtaget och jag har nog större intelligens än vad du någonsin kommer att få....står du för de du säger är de ju JÄVLIGT fegt att inte ens vågar tala om vem du egentligen är..

Men jag förmodar att du är en sån som bara går in på bloggar för att förstöra för andra.

Ha ett underbart liv!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: