Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

LÖRDAG

Kategori: Allmänt

Idag stack vi till Hudiksvall för att leka på Buspalatset....hur roligt som helst va de där.
            Har inte jag träningsvärk i morgon då vet inte jag om jag någonsin
kommer få de av nåt annat heller.Sprang fram och tillbaka och upp å ner hit å dit.


   
                                
                                           
Efter Buspalatset åkte vi till Ulrika med familj i Iggesund för att fika lite kladdkaka och kaffe.
             Åkte hemmåt Söderhamn igen och blev sugen på MC Donald så vi svängde 
in där,men vi tog med oss maten hem...Nu blir de filmkväll för oss,ska kolla på En natt på museumet.
                   

Kommentarer


Kommentera inlägget här: