Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

TORSDAG FREDAG LÖRDAG

Kategori: Allmänt

Nu ni har vi haft verksamhetsplanering torsdag och fredag..måste säga att de va nog den bästa verksamhetsplanering vi haft ever..inte en massa visioner hit och dit hur kommunen ska bli bättre
utan mer om djupare saker..hur vi egentligen mår och hur vi ska kunna förbättra just VÅR arbetsplats.
Toppendagar med andra ord!!!

Pennan gick röd..ja inte för att jag skrev så mycket näääää..utan jag ritade..de är ju så att jag lýssnar  bättre
om jag kluddrar lite.
  

                                    
Vi hade ju mycket grubbarbeten oxå vilket va roligt eftersom vi blivit indelade i lite nya grupper

Här har ni mitt nya gäng.
 

                                                Chefen Marie och hanläggar Maria
                              

Ja idag är de Lördag och jag har jobbat hela dagen från 12-19.30.
Jag och Brukaren som jag jobbade hos åkte in på Kinarestaurangen och käkade lite lunch.

Åkte hem och hade trist så jag åkte upp till Tomas och fick lite kaffe och hämtade
hem Zingo.Nu är de väl dax att kasta huvudet på kudden en stund för att orka upp klockan 6 i
morgonbitti...FY F_N för att jobba en söndag morgon.

Nu längtar jag efter mina grabbar..men de kommer hem i morgon när jag slutat jobba.

NATTI NATT♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: