Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Torsdag

Kategori: Allmänt

I går skulle jag ha gått introduktion på Hedbacka eftersom jag ska börja jobba där 1 December..men när jag kom dit så va de en personal sjuk så de va bara att hoppa in och jobba,hade ju med mej Madde som jag känner sen tididigare så de gick ju bra faktiskt.
Men när man kommer på ett nytt ställe så där så är man ju smått förvirrad..och de första jag gör är att råka lägga Kuriren på ett värmeljus så den brann ju..hmm..tur att inte brandlarmet startade.

Idag ska jag gå intro med Tina som jag oxå känner lite så där..så de blir nog bra tror jag.Grabbarna får ta bussen direkt till sin farmor och farfar efter skolan så åker jag och hämtar dom när jag slutat vi 21.00.

I morse va himlen alldeles rosa och lite småkallt men vackert..stannade och knäppte kort på denna underbart vackra kyrka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: