Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

Under my umbrella...

Kategori: Allmänt

Riktigt skit,pissväder idag..har ägnat min lediga dag åt att tvätta 5 maskiner tvätt och städat lite här hemma.
   Kl 13.00 hämtade Kicki och gänget mej för att åka in på eco-driving kurs.JAPP eco-driving är melodin
                                            här i kommunen förstår ni.


Vad har hänt  de övriga dagarna denna vecka.
I söndags kom grabbarna hem igen och vi stack in till ok/Q8 för att hämta premien som dom tjänade ihop när de sålde jultidningar..sedan åkte vi ut till min pappas grav för att tända ljus.De va ju farsdag då!!


I måndags började jag jobba kl 7 och mornar är ju inte min favorit tid på dygnet precis så att börja klockan 7 får mej att må såååååååå dåligt.Jobbade bara halva dagen iochförsej för sedan va de KURS IGEN..Läkemedelshantering
       denna gång..rätt interessant faktiskt.
Sedan va de bara att brassa hem och laga lite mat...de blev paj (tror jag) kl 17 skjutsade jag barnen till miniorerna i Vågbro..och min lillesyster bor ju där så jag svängde in till henne för att tigga lite kaffe.OCH TUR FÖR MEJ
            hon hade bakat äppelpaj..de va den godaste äppelpaj jag ätit på länge.Grabbarna fick ta en promenad till johanna sedan,vi hade sparat lite paj till dom med så de fick lite när de kom så klart.

Just de på Tisdagen blev jag skitglad när jag kollade i  brevlådan...MINA LINSER HADE KOMMIT..JIPPI.
                           SPANA IN MIN NYA ÖGONFÄRG.. VAD TYCKS??



Onsdagen minns jag ingenting av eller va de då jag upptäckte att jag fått mina linser kanske.
         Ja så va de för på tisdagen va vi till Nettan för att käka äppelpaj 2 dagar på rad så
va de ju...hmm ja vimsigt eller,Och den pajen va makalös god den med...men kanske en aning många
         kalorier i...men what the hell man kan inte tänka på kalorier hela dagarna heller ju.

Ja och idag är de FREDAG som sagt och bara myspysa hemma i soffan efter ännu en hård vecka.
     

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Wow, vicken sexig bejb!!!... Åh, vicka snygga ögon du fick, iofs va fina före med...

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

    2008-11-14 | 20:05:13
    Bloggadress: http://nettis73.blogg.se/
  • Alina säger:

    Hoppas du får en trevlig kväll! :)

    2008-11-14 | 20:09:48
    Bloggadress: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: