Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

1 MÅNAD KVAR

Kategori: Allmänt

Ja nu är de bara precis en månad kvar till julafton..inte klokt att de redan har 
gått ett helt år sedan förra julafton.
Sen va de ju de här med dessa julklappar,ja jag har ju inte ens börjat och de är ju lika varje år..ute i sista minuten.

Vet inte riktigt vad grabbarna önskar sej..föutom alla orimliga saker då förståss..önskar jag vore miljonär..men de ska få skriva en varsin önskelista så får vi se.
Egentligen gillar jag inte julen så där skitmycket.De där tomtarna som står å glor på en hela dagarna,men de är mysigt att få upp alla stjärnor i alla fönster.Och julmaten längtar jag efter nu,vi ska ju käka julbord på jobbet
om en vecka..ska bli såå roligt och GOTT!!


image145

Kommentarer


Kommentera inlägget här: