Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

BAKNING

Kategori: Allmänt

Vi fick lite tråkigt så där efter middagen så vi satte igång och bakade jag och grabbarna,
              de blev en Tigerkaka och en vanlig sockerkaka.
Så nu har vi precis fikat på mjölk och nybakat..de e ju så gott med så där ljummen sockerkaka med mjölk!! 
   

Nu ska jag ta en långpromenad med zingo igen på 3 kilometer.

Bye bye!!
            

Kommentarer

  • n säger:

    Mmmm, mums!

    2008-10-01 | 22:44:47
    Bloggadress: http://nettis73.blogg.se/
  • Nettan säger:

    Lovar, nästa vecka får du promenadsällskap igen!

    Kram

    2008-10-01 | 22:45:51
    Bloggadress: http://nettis73.blogg.se/
  • Mari säger:

    oooh, mysigt värre med bak! Eller som min knasige bror skulle sagt; "Det luktar gôtt om Vettans bak!";) Hahaha, ja alltså...så sa han te en dagisfröken för hundra år sen - men den kommentaren sitter kvar!



    Nu blir jag nyfis - vart promenrar du o Zingo? Jag o Blondie gick ju överallt där uppe - det e såååå fint! Speciellt nu när hösten sprakar - det är mycket vackrare höstar där uppe än här nere! Jag o Blonda brukade gå rakt ut vid Nettans gata, ut på fältet o fälja det ända ner förbi Johnny´s o så genom hela grusgropen upp på vägen o över den och in en bra bit i skogen och ut strax innan scoterstugan eler vad den heter...o sen hem över den lilla fuskvägen...hahaha, fattar du nåt vad jag säger?



    Himla söt liten hamster, bits dom?nyfiken



    Kraaam!

    2008-10-02 | 09:30:53
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com

Kommentera inlägget här: