Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

DAGARNA SOM VARIT

Kategori: Allmänt

I lördags tog vi de bara lugnt och grabbarna lekte med sina kompisar hela dagen och jag dammsög lite..Dennis sov över hos joppe och Christian och jag va hemma och kollade på film och käkade varma mackor och bara myspös hela kvällen lång.


På söndag åkte vi till aquarenan i S-hamn och joppe följde med så klart.
T o m jag åkte den "värsta blå" så jag fick blåmärken på hela höger arm.
Egentligen tänkte vi åka och bowla men tyvärr fanns de inga lediga banor,de får bli
en annan helg.

Dennis hoppar från 5:an bara av att titta när han hoppar
får min mage att pirra..hua jag skulle aldrig våga!!
     

   

Måndag:
Började med att mötas av denna syn när jag slog upp mina trötta ögon


Galningen ville leka men de ville inte jag..de va bara att hasa sej ur sängen och gå en promenad.
Kokade lite kaffe och klädde mej.. sedan iväg på personalmöte och där sas de väl inget av vikt egentligen
som vanligt..uppsägningar bla bla bla bla och så vidare.Började jobba klockan 16.30 så jag stannade kvar på kontoret tills dess.
När jag jobbat klart får jag ett telefonsamtal från chefen att JAG SKA FÅ STANNA KVAR PÅ MIN ARBETSPLATS..
Jag är sååååååååååå lycklig TACK FÖR DE!!!!!!!!

Men samtidigt så är de ju konstigt hur de kan svänga fort!! ja ja ska kanske inte älta de utan vara helnöjd istället..

Blev ju så glad och hungrig så jag ringde till nattugglan Patrik den enda förutom jag som kan tänka sej att äta efter klockan 22.00.
Vi bestämmde oss för att åka och fira lite MAX.
   

Kommentarer

  • Micke säger:

    Grattis till jobbet :) de måste va en väldans lättnad. sköt om dig kram

    2008-10-21 | 14:14:04
  • Sara säger:

    oh skönt att du fick stanna kvar:)

    Jag är åxå natt ätare:P

    2008-10-21 | 17:25:57
  • Mari säger:

    Grattis te jobbet! Va knasiga dom e!

    Och max e baske mig inte fy skam!:)



    Underbart foto på Zingo - Blondie var galen i såna flaskor!



    Kraam!

    2008-10-22 | 15:24:51
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com

Kommentera inlägget här: