Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

DAGENS LUNCH+MIDDAG

Kategori: Allmänt

Idag åt jag i alla fall frukost innan jag åkte och jobbade men vi stack och käkade pizza som blev både lunch och middag idag...inte helt fel med en fet onyttig pizza heller.
Men nu har jag dåligt samvete mot mej själv att jag käkade den..skitjobbigt blir de i huvudet.

Kommentarer

  • Marie säger:

    Visst är det jobbigt med pizza. SÅ gott, men vilket dåligt samvete man får sen. Förra veckan blev det promenad både före och efter pizzan som jag var SÅÅÅ sugen på då. Som om det hjälpte med promenad??!! HAHA, man kan ju alltid lura sig själv....

    Kram

    2008-10-13 | 08:33:59
    Bloggadress: http://minmi.blogg.se/
  • Sara säger:

    men man måste juh få unna sig ibland, annars vore livet för trist ;)

    Ät och njut! :)

    2008-10-13 | 18:33:58
    Bloggadress: http://sara78.blogg.se/

Kommentera inlägget här: