Its a story about everything!!

I den här bloggen får du följa mej och min familjs liv. Jag skriver om allt som faller mej in tankar och funderingar som innehåller allt mellan himmel å jord. "En bild säger mer än tusen ord" och de kommer ni att märka här. kram

DAGENS MIDDAG+GAFFLINER

Kategori: Allmänt


Chorizo med potatismos och brocoli+majs. Enkelt nyttigt och gott.Eftersom jag varit på utbildning i dag hela eftermiddagen så kändes som att de va enklare matlagning som gällde idag när jag kom hem.
 En utbildning om Demensvård,faktiskt inressant..annars brukar jag tycka de är jobbigt att sitta stilla så länge men idag gick de bra.


De blev lite läxläsning och Christian kunde sina "veckans ord" gallant...han kan ju stava bättre
än mej.. hmm..tror jag är ordblind emellanåt.!!
Dennis gick ut och cyklade till Anton och Christian och jag bestämmde oss för att baka lite kakor

GAFFLINER:jätte enkla att baka!!

Kommentarer

  • Mari säger:

    I´d loooove some gaffliner te kaffet! ser himla goa ut! E det tillmans korvar? Fyyyy att dom inte säljer dom här nere!:(

    2008-10-17 | 09:38:24
    Bloggadress: http://newht.blogspot.com

Kommentera inlägget här: